Det gör ont att sakna

2013-10-27 | 08:34:00 | Allmänt »

Idag har du varit borta 1år. Det är overkligt, obeskrivligt. Jag saknar dig som fan och önskar jag kunde göra allt för att få tillbaka dig vid min sida. Att få se dig vara glad och göra mig glad. Jag hoppas du min ängel har det bra vart du än är, jag hoppas du tittar på oss. Jag hoppas du ser hur vi lider, hur vi saknar dig. Varje natt tänker jag på dig, att du inte ligger här bredvid mig, att jag inte få vakna med dig, att jag aldrig någonsin få känna din värme och din lukt. Du och jag höll ihop i 13år. 13 underbara år, jag minns när jag helldre kröp ner i din hundkorg och sov med dig istället för min egna säng. Jag minns att jag helldre var hemma på sista april/nyår och va med dig när du var rädd för smällare. Jag minns dig så väl min vän... Jag har två stora tavlor i mitt rum på dig och Wilma, mina älsklingar. Jag har ett kort precis vid sängen på dig. Du var och är det allra finaste jag vet, så snäll, så fin, så underbar. Min bästa vän. Jag har och kommer alltid att älska dig MimmiVila i frid. 1999-03-30 / 2012-10-27 glömmer aldrig dig.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback