12 September

2013-09-12 | 22:46:00 | Allmänt »

Tråkiga rubriker, jag vet!! 
Men hur som helst, god kväll på er. Vilken härlig dag denna torsdag blev fastän jag trodde den skulle bli ett helvete. Jag fick sluta 13.30 istället för kl 5, gjorde nog mycket för att dagen blev så bra!! Efter skolan träffade jag Lex, vi åkte lite motorcykel samt åt mat ute. 10 dagar sen jag såg han sist, har faktiskt sakna han. Efter det åkte jag hem och gjorde stallet och pyssla lite innan jag Lina & Tova var ute och red, Zacke var inte i form idag, fullt upp med att titta på vad allt annat vilket inte blev ett bra pass, nya tag imorgon bara. Nu på kvällskvisten har jag badat Wilma och pluggat körkort. Nu ska jag krypa ner till sängs och sova. Hörs imorgon! 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback